پروژه افترافکت چهارشنبه سوری

- 9 فایل
    • مرتب سازی بر اساس:
    • جدیدترین پربازدیدترین بیشترین دانلود
  • وضعیت دانلود
  • نوع دانلود
  • نوع فایل
  • فرمت
  • مد
  • رزولوشن
  • ابعاد

پروژه آماده افترافکت چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری یکی از جشن‌های باستانی ایران است که در آخرین چهارشنبه‌ی اسفند ماه برگزار می‌شود. جشن چهارشنبه سوری، از دیرباز محبوبیت بسیاری در میان مردم داشته به صورتی که هرساله عده‌ی زیادی را به خیابان‌ها می‌کشاند. مراسم چهار شنبه سوری، با برپا کردن آتش و پریدن از روی آن شکل می‌گیرد. در حال حاضر، چهارشنبه سوری دستخوش تغییرات زیادی شده و بسیاری از آیین و رسومات اصیل، از بین رفته است. به طوری که مراسم اصیل چهارشنبه سوری، جای خود را به آتش بازی های خطرناک و استفاده از ترقه و مواد منفجره داده است. مردم ایران، چهارشنبه سوری را بسیار ارزشمند دانسته و هر ساله با اجرای جشن و نورافشانی، روشن کردن آتش و پریدن از آتش، آن را گرامی می‌دارند. با توجه به اهمیت چهارشنبه سوری و ایجاد فرهنگسازی جهت پیشگیری از حوادث و آتش سوزی، سایت طرح دات آی آر تلاش نموده هر ساله جدیدترین تیزر، کلیپ و نماهنگ چهارشنبه سوری را طراحی و در اختیار کاربران عزیز قرار دهد. با استفاده از پروژه آماده افترافکت چهارشنبه سوری، کار شما برای ساخت موشن گرافیک و جلوه‌های تصویری بسیار راحت‌تر خواهد بود. پروژه افتر افکت موشن گرافیک در سایت طرح دات آی آر توسط یک تیم حرفه‌ای ساخته شده است. در پروژه آماده موشن گرفیک چهارشنبه سوری می‌توانید به راحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفه ای، موشن گرافیک چهارشنبه سوری بسازید و از آن به عنوان استوری موشن چهارشنبه سوری در اینستاگرام نیز استفاده کنید. پروژه افترافکت چهارشنبه سوری برای انتشار در تلویزیون، اینستاگرام و سایر رسانه‌ها مناسب است.

تیزر مراسم چهارشنبه سوری

تیزر مراسم چهارشنبه سوری خروجی پروژه افترافکت چهارشنبه سوری است. پروژه آماده تیزر چهارشنبه سوری ( تیزر آماده چهارشنبه سوری) معمولاً برای اطلاع رسانی و تبریک این مناسبت استفاده می‌شود. پروژه افترافکت تیزر چهارشنبه سوری، به‌صورت تیزر لایه باز چهارشنبه سوری می‌باشد که امکان ویرایش لایه‌ها در آن وجود دارد و شما می‌توانید تصاویر خود را بارگذاری و متن‌ها را به سادگی ویرایش کنید و از ویدیویی که طبق نیاز خودتان آن را سفارشی‌سازی کرده‌اید، لذت ببرید. افترافکت چهارشنبه سوری با بالاترین کیفیت به صورت فول اچ دی طراحی گردیده است و به راحتی با نرم افزار افترافکت قابل ویرایش می‌باشد. شما می توانید بدون نیاز به صرف وقت برای ایجاد جلوه ها، به راحتی رنگ، متن و سایر عناصر طراحی را تغییر دهید. 

کلیپ تبریک چهارشنبه سوری

با استفاده از پروژه آماده افتر افکت چهارشنبه سوری نیاز به طراحی و ساخت کلیپ و نماهنگ چهارشنبه سوری از صفر را ندارید. شما می‌توانید پس از دانلود پروژه افترافکت چهارشنبه سوری و اعمال تغییرات لازم، آن را به صورت کلیپ ذخیره نمایید و از این کلیپ برای آپارات، کلیپ استوری چهارشنبه سوری، استوری موشن چهارشنبه سوری در اینستاگرام و میان برنامه‌های تلویزیونی استفاده کنید.